تعمیر دستگاه بارکد زن خط تولید Mylan inkjet

تعمیر دستگاه بارکد زن خط تولید Mylan inkjet

تعمیر دستگاه بارکد زن خط تولید Mylan inkjet – تعمیر و عیب یابی برد الکترونیکی انواع دستگاه های صنعتی و اتوماسیون در کلینیک تخصصی دیجی برد انجام می گردد.

معرفی دستگاه بارکد زن

در صنایع تولید استفاده از دستگاه بارکدزن از اهمیت بالایی برخوردار است. از این دستگاه به منظور نظارت در خط تولید ، کنترل کیفیت ، تعداد اقلام یک محصول و … استفاده می گردد. دستگاه بارکد زن  شماره دسته ، تاریخ انقضا، MRP و سایر جزئیاتی از این دست که اطلاعات ردیابی محصول را نشان می دهد را چاپ می کند.

ماشین‌ های کد گذاری دسته‌ ای ، می‌ توانند عملیات چاپ کد را روی سطوح ساده، ناهموار، بر چسب‌ ها، کارتن‌ های چند لایه ، کیسه‌ های پلی‌ اتیلن، ، قوطی‌ ها، بطری‌ ها، شیشه‌ ها و… را انجام دهند.

دستگاه بارکد زن inject

دستگاه بارکد زن از نوع inject ، بسیار ایده آل در محیط های تولیدی می باشد. این سیستم ها  کد های واضح، متن، تاریخ انقضاء، آرم ها و کد های نوار، از جمله DataMatrix 2D را چاپ می کنند.

دستگاه بارکد زن از نوع inject ، مجهز به فناوری CleanFlow می باشد و با  کالیبراسیون پویا جوهر به کاربر چاپ با کیفیت بالا را ضمانت می کند همچنین هشدار های روی صفحه نمایشگر به تجزیه و تحلیل تکنسین کمک شایانی می کند.

دستگاه بارکد زن لیزری laser

اگر در خط تولید سرعت از اهمیت بالایی برخوردار باشد در این صورت دستگاه بارکد زن از نوع لیزر بسیار کارآمدتر خواهد بود تا تا بارکدهای دائمی با کیفیت بالا را به طور مداوم بر روی محصولات خود چاپ کنند. از دستگاه بارکد زن لیزر در تولید مقوا، پلاستیک، شیشه، فلزات پوشش داده شده استفاده می گردد.

دستگاه بارکد زن حرارتی Thermal Transfer Overprinting

در دستگاه بارکد زن حرارتی ، از یک روبان برای چاپ کد ها روی سطح هر ماده استفاده می کند. این نوع چاپگر ها به اختصار TTO نامیده می شوند که از مکانیزم تماس مستقیم با سطح بهره می گیرند.

دستگاه بارکد زن حرارتی جوهر افشان Thermal Inkjet Printing

در این دستگاه بارکد زن، از یک نوع کارتریج حاوی جوهر خشک برای چاپ کدها بر روی سطح هدف استفاده می شود. بارکد زن حرارتی جوهر افشان ، ابتدا جوهر را گرم می کند و سپس آن را روی سطح اعمال می کند که این ویژگی به وضوح کیفیت چاپ کمک شایانی می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *